Kursstart!

 
God morgon!
Hur mår ni? Jag mår faktiskt mycket bättre idag. Dessutom är jag taggaaaaaaad! Det är kursstart på universitetet för min del idag och det ska faktiskt bli superkul att komma igång igen! Så skönt att känna sig så glad över att plugget drar igång igen, måste ju vara ett tecken på att man typ "valt rätt"'? Hoppas det! :)
Introföreläsningen är däremot inte förrän kl 15 idag, så jag har gott om tid att rida och fixa innan det är dags för mig att bege mig.
 
Dagens frukost bestod av KungMarkhattas grova solrosbröd med philadelphiaost, romansallad, leverpastej & paprika samt philadelphiaost, avokadomos & brie!
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer
emilie

helt fantastisk blogg!

Svar: Tack Emilie! :D
Kanelsnäckan

2012-09-04 @ 15:42:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0