11 april

 
Hej på er, hur mås det?
Jag mår bara fint! Började dagen med en underbar joggingtur på 50 min. Hur härligt är det inte att springa i ljuset av dagens första strålar? :) Lite kämpigt var det dock, jag har har ju hllt igång på gymmets löpband hela vintern men det är ju en helt annan sak att springa utomhus. Massor av ojämnheter och lutningar som visserligen inte syns, men ooh vad de känns! ;)
Joggingturen avslutades med stretching mot stallväggen och därefter fick hästarna åka ut i hagen. Sen blev det en låååång frulle, bara jag och DN!
 
Dagens frukost bestod av en tallrik med havreghurt toppad med snabbrostade havregryn, krossat linfrö & blandade nötter samt mangobitar. Till detta en rostad skiva rågbröd med isbergssallad, leverpastej & snackpaprika.
 
 
 
 
Några bilder från morgonens joggingtur. Hur underbart vackert ställe?! Kommer aldrig vilja flytta härifrån! :)
 
 
 
Enojy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0