Äppel- & kanelgröt

 
Hej hopp vänner!
Hur har eran söndag varit? Jag har glidit runt och mest njutit, bara gjort sådant jag tycker om, men ändå lyckats vara megaeffektiv. Började dagen med ett tidigt pass på gymmet med min fina kompis Janni. Hennes PT hade lärt henne ett par nya övningar i friviktsrummet vilka hon hon plågade mig med under en timme ;D Nej skämt å sido, alltid kul och inspirerande med nya övningar på gymmet! :)
Efter dusch och fix så hoppade jag in i bilen och drog till Liljeholmen för att äta lunch med en annan fin vän, Esther, i hennes nya lägenhet. Mycket mysigt med en pratstund!:)
Därefter bilade jag hem igen (helt otroligt att jag hittade genom stan, sjukt stolt över mig själv!!;)). Spenderade en stund av eftermiddagen tillsammans med kurslitteraturen och därefter blev det en mysig tur i kvällssolen med Olympus. Redo för ny vecka? Svar JA! ;)
 
Laddade upp för denna underbara dag med äppel- & kanelgröt toppad med keso, quinoaflingor och gojibär, till detta ett kokt ägg ♥
 
Äppel- & kanelgröt 2 pers:
2 dl fiberhavregryn
4 dl havremjölk
1 dl vatten
½ rivet äpple
1 msk kanel
salt
½ dl hackade cashew- och paranötter
 
Koka ihop till en god äppelpajsgröt! ;)
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0