Finfina mackor!

 
Heej, blev visst en liten försening med gårdagens frukostinlägg. Men vad gör väl det :)
 
Köra en tidig sväng till gymmet för ett välbehövligt armpass + löpning. Härligt att starta dagen med TRÄNING, vilken form det än är! Gym, promenad, ridning (♥), I LOVE IT!
 
Jag älskar verkligen filmjölkslimpan jag brukar göra, ser till att det alltid finns skivor att plocka fram ur frysen. Brukar ha med mig en sån med ost på som mellis när jag sitter och pluggar på universitetet, men ibland får det utgöra min morgonlyx istället! :)
 
Den här gången hade jag smör, rökt skinka, svokado & röd snackpaprika på mina mackor. Mums mums mums.. Till detta blev det ett kokt ägg samt en smoothie gjord på ½ avokado, 1 dl frysta bär, havremjölk, krossat linfrö, kokoschips samt vaniljpulver  ♥ Mami fick hälften! :)
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0