Frukostmackor i solen

 
God morgon,
vaknade vid 6-tiden och var pigg och eftersom jag ändå skulle ner till stallet för att släppa ut hästarna så passade jag på att få alla stallsysslor inklusive en ridtur med Olympus gjort. När jag kom in strax före 9 igen var jag galet sugen på frulle!!
 
Idag blev det två finfina mackor på surdegsbröd samt en vitaminrik smoothie. Om jag har bakat brödet själv? Nej faktiskt inte.. Köpte det igår för att använda som bröd till våra hemmagjorda hamburgare som blev till middag. En skiva surdegsbröd på grillen blir smaskens! Som tur var blev det över ett par skivor till idag :)
 
På mackorna hade jag philadelphiast, plocksallat, rökt skinka & äpple.
 
Dagens smoothie:
½ banan
½ dl frusen mango
1 kiwi
1½ dl havremjölk
1 msk linfrö
1 knivsudd vaniljpulver
 
Mixa samman allt med en stavmixer och toppa med ett par fina blåbär!
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0