Morgonprommis

 
Halloj! Hur mår ni?! Bra hoppas jag :)
Själv mår jag fint. Jag är rätt trött dock, har haft en lååång dag i skolan, kom nyss hem.
 
I morse började jag dagen med en UNDERBAR morgonpromenad i raskt tempo! Jag fullkomligt älskar att det äntligen blivit tillräckligt ljust och varmt (eller ja, det är ju inte så jäkla kallt i alla fall) för att ge sig ut på morgnarna. Klockan 6 ringde klockan, då satte jag på mig träningskläderna och knöt på mig gympaskorna och gav mig ut i gryningsljuset. Underbart sätt att ladda kroppen med energi!
 
Efter en timmes promenad och en stund i stallet (även hästarna är ivriga på att komma ut numera:)) så blev det till att äta en god frulle, davosgröt med kanel & vaniljkeso, kiwi samt rostade nötter, linfrö & sesamfrön fick det bli! 
 
Davosgröt:
1 dl havregryn
2 dl havreghurt
 
Blanda samman i en skål och låt stå och dra en stund.
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer
Manda

Hej gumman! Vilket märke på havregurt äter du? Har testat en variant, som smakade BLÄ! :D

Svar: Heej brudish! Jag brukar köpa Oatleys! :) Har inte testat nån av de andra än xD
Kanelsnäckan

2013-04-10 @ 08:29:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0