Morsning!

 
Hoppas denna tisdag varit till belåtenhet! Själv har jag spenderat dagen på universitetet, hade först en 4-timmars föreläsning och därefter självstudier. Idag var en sån där dag då jag kände mig riktigt effektiv. Satte mig ner på bibblan BUMS och började läsa.Jag läste och läste och läste, markerade och läste. Och helt plötsligt hade 3 timmar gått :) Har ni också sånna dagar?!
 
Efter en heldag i plugget kände jag mig välförtjänt av en tur till gymmet. Det fick bli ett intervallpass på löpbandet, rätt skönt sådär en eftermiddag då man inte behöver tänka särskilt mycket medan man tränar. Benen kutar på av rutin :)
 
Nu vankas det lax och småpotatis till middag... Mmmm :)
 
Frukosten var inte dum den heller kan jag säga! Idag blev det en rejäl tallrik havreghurt med snabbmüsli & blåbärskeso, till detta en knäckemacka med kaviar, gurka & ägg.
 
Snabbmüsli:
1 dl fiberhavregryn
1 msk krossat linfrö
2 msk hackade nötter
1 msk solroskärnor
1 msk pumpakärnor
1 msk kokoschips
 
Torrosta allt i en stekpanna tills müslin får en gyllenbrun färg och det börjar lukta gott:)
 
Blåbärskeso:
1 dl keso
1 msk blåbär
 
Mosa bären och blanda ihop med keson
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0