Strawberries ♥

 
Hej vänner!
I morse fick det bli en frukost som gick fort att förbereda. Hade hästarna att släppa ut och var tvungen att vara färdig att åka senast klockan 7 då jag skulle få skjuts av mamsen och hon hade ett plan att passa. Sånna dagar är det skönt att kunna plocka fram en fin skål, hälla upp lite havreghurt och toppa med diverse smaskigheter - som JORDGUBBAR till exempel!
 
Dagens topping: Havregryn, krossat linfrö, pumpafrön, solroskärnor, kokoschips, russin, quinoapuffar & jordgubbar. Till detta blev det en rostad skiva filmjölkslimpa med ost & gurka.
 
En fråga till er där ute! Är det någon av er som är pollenallergiker? Har ni i sånna fall börjat känna av eran allergi än?? Jag funderar på om det är den som spökat runt på sistone och fått mig att gå och känna mig lite småvissen... Hämtade ut nya tabletter idag, förhoppningsvois kommer det att hjälpa! :)
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0