Pre Work Out

 
God eftermiddag på er! Hoppas helgen har varit till belåtenhet:)
Jag var tillsammans med några vänner igår kväll och kollade på melodifestivalen. Vi lagade en massa god plockmat och drack lite gott till det så jag blev kvar över natten :) I morse var det dags för det rutinmässiga bosupasset för mig och Janni (som jag sov hos). Det har kommit att bli en riktigt härlig vana att åka och träna ett rejält pass för att sen varva ner en stund i bastun på söndagsförmiddagen. Ett perfekt sätt att avsluta veckan på, inte sant?
Innan vi for iväg till gymmet laddade vi upp med filmjölkslimpa och kaffe! Jag hade svårt att bestämma mig för vilket pålägg jag ville ha, vilken tur att man inte alltid måste välja ;)
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0