Hallonsmoothie

 
God kväll:) Hoppas tisdagen har varit till belåtenhet!
Min dag började tidigt, klev upp vid 06 och släppte ut hästarna för att därefter käka lite frukost innan dagens ridpass. Det är skönt att rida på morgonen tycker jag, hästdoft och stallpyssel till ljudet av RixMorronZoo är ett helt fantastiskt sätt att börja dagen på.
 
Såg att en kompis till mig hade gjort en smarrig bärsmoothie till frukost häromdagen vilket gav mig ett oemotståndligt craving för smoothie! Åå man ska ju alltid äta det man är sugen på till frukost.... Sagt å gjort!:)
 
Hallonsmoothie:
1 dl frysta hallon
½ dl fryst mango
½ banan
1 msk kokosflingor
§ msk krossat linfrö
2 dl vaniljyoghurt
 
Mixa samman allt med en stavmixer, spara några frysta hallon till topping.
 
Till smoothien åt jag 2 knäckemackor, den ena med stark ost, cocktailtomat & oregano, den andra med leverpastej & gurka.
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0