Sjukling

 
Hej på er!
Nu undrar ni säkert varför det aldrig kom upp något inlägg med en tentagröt här igår? Svaret på det är att jag inte åt ett knyst på hela dagen igår! Jag vaknade upp med magknip och fruktansvärt illamående, jag fick skjuts in till universitetet så jag kunde skriva tentan och sen när jag kom hem så stupade ja i säng. Fick nån lättare släng av magsjuka vad det verkar och jag är inte helt pigg idag heller. Illamåendet är borta men jag har lite feber och ont i huvudet, antagligen eftersom jag som sagt inte åt något på hela dagen igår.
 
När man inte har ätit på så pass lång tid så får man börja lite försiktigt. Idag blev det därför varm blåbärssoppa och två rostade skivor lingongrova med ost, skinka och gurka till frukost :)
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer
Line

Krya på dig lilla vän, tack att du ändå förgyller vardagen med dina härliga recept;-)

Svar: Tack fina du! <3
Kanelsnäckan

2013-01-19 @ 19:14:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0