Åska

 
God morgon,
vaknade i morse till ljudet av åska. Det regnade och mullrade rejält, precis ovanför huset. Kusligt men ändå lite mysigt sätt att vakna på. Det var skönt att ligga kvar i sängen och dra sig tills det var över. När jag klev upp gick jag raka vägen ut på altanen, satte mig i dörröppningen och drog in doften av regn och njöt av att se solens strålar tränga fram. Bra start på den här dagen :)
Ännu bättre blev den när jag fick i mig dagens frukost. Har gått flera dagar och tänkt att jag skulle få till dessa goda mackor vid något bra tillfälle - idag fick det bli! :D
 
Dagens frukost bestod av 2 skivor rostad filmjölkslimpa med philadelphiaost, basilika, valnötter & honung, till detta vattenmelon och ett kokt ägg. Sommar!
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer
Hanna

Kollat samtliga inlägg,mycket fina bilder och variationsrika frukostar ser supergott ut!Kram fr Mormor.

Svar: Tack finfina mormor! <3
Kanelsnäckan

2013-06-09 @ 11:44:56
URL: http://kanelsnackan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0