Mackor med ägg & avokado

 
Hej,
ännu en vecka som lider mot sitt slut, kan inte säga det tillräckligt ofta - det går så fort! Midsommar om 5 dagar liksom?! Bara att försöka hänga med och njuta av varje sekund som passerar!:) Vi får dem aldrig åter vet ni..
 
Jag har börjat glömma bort vilken dag det är lite smått (summermode ON!), och då är det skönt att det inte gör så mycket. Alla dagar är lika värda och ska utnyttjas och njutas av till fullo! Idag har jag haft diverse saker för mig. Klockan ringde vid 06.15 då det var dags att kila ner till stallet och släppa ut hästarna. Därefter blev det dusch, frukost och sen iväg till jobbet! Jobbar halvdagar när det är helg vilket är skönt, blev avbytt strax före kl 14 och då hade jag hela eftermiddagen framför mig :) Stannade till vid gymmet på vägen hem, ben + rumpa fick sig en omgång, sen bar det av hemåt för en fika i solen med mina föräldrar och vänner till dem. Och nu sitter jag här med en solig (dock blåsig) eftermiddag/kväll framför mig utan planer. Himla skönt! I morrn vankas det jobb igen så det blir nog bara till att softa resten av den här dagen :)
 
Var lite kluven i morse när jag skulle äta frukost. Jag var liksom lite småsugen på allt... hehe.. Kände dock att det var ett tag sen som jag åt mackor till frukost  och dessutom låg det ett par himla fina avokadosar i en skål i köket... Så avokadomackor fick det bli! Stekte ett ägg till också för att det skulle bli lite matigare:)
 
Hannas ägg- & avokadomackor:
1 skiva grovt solrosbröd från KungMarkhatta (delat i två), kaviar, plocksallat, stekt ägg & avokado. Mmmm!
 
 
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0