Rabarberkräm

 
God morgon!
Idag är det en sista genomgång av allt inför tentan som gäller. Ska bara kolla igenom allt lite snabbt för att checka av att jag har någorlunda koll på läget. Satsar på att ha det gjort till lunch eller tidig eftermiddag, sen slår jag ihop böckerna och tar mig en joggingtur eller långpromenad. Brukar försöka att INTE plugga dagen innan tenta faktiskt, det känns som att man lätt stressar upp sig. Och visst är det väl så att man bör vara klar... Hoppas hoppas hoppas...!
 
Har börjat dagen med en riktig somamrfrukost. Syrran gjorde rabarberkräm igår och snäll som hon är kom hon hit med en bunke till oss♥ Mmmmmmmm så gott!
Rabarberkrämen åt jag med havremjölk och toppade sedan med hackade mandlar, cashewnötter, quinoapuffar och kanel. Till detta blev det två knäckemackor med philadelphiaost, plommontomat och torkad basilika.
 
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer
Amanda

Åhh, barndomsminnen! Pappa brukade laga rabarberkräm till oss om somrarna <3 Mums!
Hård lyckospark inför tentan, från Luleå :)

Svar: Jamen visst är det väl underbart gott!! :D Tack finfina du! Hörde skvaller från mormor att din sista tenta gick bra, härligt!! <3<3
Kanelsnäckan

2013-06-04 @ 16:36:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0