Kokosgröt

 
God morgon ♥
Jag var så trött igår kväll och somnade som ett litet barn redan vid 22-tiden. Givetvis ledde detta till att jag vaknade tidigt, redan klockan 6, men mig gör det inget. Jag tycker bara det är mysigt!
 
Långfredag idag vilket innebär att mycket är stängt och att de flesta är lediga. Jag har ett ridpass + ett gympass inplanerat men annars ser dagen lugn ut=) Ska läsa ett par sidor i kurslitteraturen men annars bara njuta av påskledigheten :) Ha en fin långfredag!
 
Kokosgröt:
1 dl havregryn
1 dl kokosmjölk
1 dl havremjölk
1 msk krossat linför
1 msk solroskärnor
1 msk stora gula russin
salt
kardemumma
 
Blanda samman i en kastrul och låt koka upp till en krämig gröt.
 
Dagens topping:
Mixad sharonfrukt blandad med keso, kokosflingor, pumpakärnor & quinoapuffar
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0