Söndagsbosu!

 
God morgon!
Jag säger bara - underbara söndag! Hade en jättemysig hemmakväll med mina föräldrar igår. Vi åt god mat, drack vin och senare på kvällen blev det en smarrig ostbricka. Gick och la mig före midnatt och vaknade som vanligt upp, pigg och glad, vid 7-tiden i morse. Solen skiner, har fått i mig en god frukost och snart är det dags att bege sig till gymmet för ett bosupass!
 
Dagens frukost bestod av två skivor filmjölkslimpa (bakade i går), den ena med sallad, leverpastej & gurka,den andra med sallad, basilikakeso & cocktailtomat.
 
Psst!
Lite senare idag kommer jag lägga upp ett mellanmålsrecept! Kika in då! ♥
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0