Vår på intåg!

 
God morgon ♥
Är det bara jag som tycker det känns som att våren är på intåg..? Solen har äntligen börjat titta fram lite oftare och jag tycker nog att strålarna faktiskt värmer liiiiite grann om man står i lä. Välkommen! :)
 
Inga lektioner på schemat för min del idag. Ska givetvis plugga ändå men först hade jag tänkt ta en ridtur med den finaste Olympus. Senare ikväll vankas middag med bästis. Ha en fin dag!
 
Dagens frukost bestod av en smoothie sprängfylld med vitaminer som jag åt i tallrik med LCH-müsli samt en knäckemacka med sallad, leverpastej & cocktailtomat.
 
Dagens smoothie:
0.5 frusen banan
0.75 dl frusna björnbär
0.5 dl frusna mangobitar
2 dl havremjölk
1 msk krossat linfrö
1 msk kokoschips
 
Mixa samman alla ingredienser med en stavmixer. Snabbt, enkelt, gott.
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0