Dags att räkna ner...

 
Hejsan!
Nu är det inte långt kvar till sommarlovet! Har terminens avslutande tenta på onsdag NÄSTA vecka, så nu har nedräkningen verkligen börjat xD När får ni sommarlov? Eller har ni redan fått det kanske ;)
I och med att tentan närmar sig så har vi knappt något schemalagt alls, utan man får själv lägga upp tiden för tentaplugg. För min del innebär det att jag inte ställer klockan, vaknar runt 6-7 ändå, tränar eller rider och försöker ta det luuuuugnt innan jag börjar plugga :) Jag älskar ju att börja dagen i stallet eller på gymmet så jag passar verkligen på när jag får planera dagarna helt själv ;D
 
I morse blev det frulle ute på altanen, så skönt :) Smoothie i tallrik med god topping, ett kokt ägg och en skål med vindruvor & kiwi fick det bli ;)
 
Smoothie:
½ frusen banan
½ dl frysta bär
2 msk fiberhavregryn
1 msk kokosflingor
1 msk krossat linfrö
2 dl havreghurt
1.5 dl havremjölk
 
Bara att mixa å servera!
 
Toppingen bestod av - fiberhavregryn, pumpakärnor, hackade mandlar & valnötter
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0