Ingen inspiration.

 
God morgon! Hur mår ni? Jag mår fint, har varit nere och kört ett pass med Olympus nu på morgonkvisten. Mys mys mys. Har fått i mig lite frukost och nu bär det av mot univeristetet.
Hade verkligen ingen fantasi i morse när jag skulle fixa frulle. Jag var liksom inte sugen på något särskilt! Det hela slutade med att jag hällde upp en tallrik havreghurt som jag sen toppade med i princip allt som fanns hemma. Gott blev det! ;)
 
Dagens yoghurttopping: Havregryn, pumpakärnor, solrosfrön, krossat linfrö, quinoapuffar, kanel, vanliga russin, sultanrussin & gojibär.
Till denna saliga blandning blev det en knäckemacka med philadelphiaost, isbergssallad, kokt ägg & kaviar.
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0