Lite av varje.

 
God morgon på er! Är det verkligen torsdag idag..? Veckorna går så fort!
Solen skiner. Love it. Har varit nere i stallet en snabbis, släppt ut hästar och pysslat lite. Nu bär det av mot universitetet, det blir en heldag mellan 9-17. Har planerat in en pw med stavarna sen när jag kommer hem, känner på mig att det kommer vara helt underbart om vädret håller i sig. Helt klart bästa sättet att stressa av efter en lång dag i skolan:)  
Visste inte riktigt vad jag skulle äta till frukost idag. Ibland är man inte sugen på något, ibland är man sugen på allt! Idag var jag sugen på allt, hehe, så det fick bli lite av varje ;D
 
Dagens frukost - En skål med yoghurt, två makor, ett kokt ägg, kaffe & berocca
 
Yoghurtskålen - Havreghurt, fiberhavregryn, mango, mandlar, krossat linfrö & quinoapuffar
 
Mackorna - Rågbröd med smör, ost, pesto & tomat samt rågbröd med philadelphiaost, kokt skinka, tomat, gurka & gräslök.
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0