Morsdag

 
Heej!
Ytterligare en dag på golfbanan har passerat. Det var jättefint (men blåsigt) väder på förmiddagen, solen sken och jag hade kortärmat på mig(!). Men sen efter lunch nån gång så drog mörka moln in över banan och till slut kom även regnet. Suck. Det blev tomt med folk och inte alls mycket att göra i kiosken. Men men, fick stänga lite tidigare så det var ju skönt iaf ;) 
Kom hem till världens underbaraste middag. Morsdagmiddag med långkok - lammlägg och risotto och sen rabarberpaj till efterrätt! Mormor, morfar och syrran var på besök. Jag blir så glad och känner mig så tacksam över att ha min fina familj ♥ Måste bara visa en bild på middagen...
 
 
Dagens frukost bestod av en stor skiva Kung Markhatta solrosbröd med philadelphiaost, spenat, prickig korv, västerbottenost, spetspaprika & gurka. Till detta n skål med havreghurt, keso, havregryn, pumpakärnor, gojibär & kokosflingor samt ett kokt ägg! Puh! ;)
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0