Veckostart

 
God morgon,
hoppas ni sovit gott och att ni känner er redo för en ny vecka. Jag har kommit in i lite av en "depperiod" vad det verkar. Känner mig lite vilsen och allmänt nere hela tiden. Hoppas det bara är semester jag behöver? Eller en liten kick självförtroende kanske? Har ni några bra anti-depp tips..?
Just NU känner jag mig på rätt gott humör däremot :) Har börjat dagen med ett spinningpass tillsammans med en kompis så nu hoppar endorfinerna runt för fullt i kroppen. Nu blir det PLUGG hela dagen och sen hoppträning ikväll, läääääängtar!! :D
Nu kör vi. Ny vecka - nya tag!
 
En sak som gör mig på gott humör är god och färgglad mat. Som den här smarriga bärgröten till exempel! :)
 
Bärgröt:
1 dl dinkelflingor
2 dl havremjölk
1 dl vatten
1 msk krossat linfrö
1 nypa flingsalt
1 knivsudd vaniljpulver
0.75 dl frysta bär
 
Blanda samman och koka ihop :)
 
Dagens topping:
Cashewnötter, mandelflarn, pumpakärnor & kokoschips.
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer
estår

Loving the tallrikar! Var har du köpt dom?

Svar: Hejsan! Kul att du gillar tallriken. Denna har jag köpt på Fullerö handel, i närheten av Uppsala :)
Kanelsnäckan

2013-05-13 @ 21:42:18
Anonym

Har hört att spendera en lördagskväll med mupparna är bästa medicinen mot vårdepp! speciellt i kombination med födelsedagskalas, melodifestival och lite morgonträning dagen därpå... :D

2013-05-13 @ 22:14:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0