Fredagsfrullen

 
Hej på er, hur har dagen varit?
Min har varit toppen! Solen har skinit hela dagen, jag har fått tillbaks ett riktigt bra tentaresultat, har tagit en härlig ridtur med världens finaste häst OCH det är FREDAG!
Just nu sitter jag med ett glas rosa bubbel och umgås med mamma, pappa, mormor och morfar. Ikväll ska det grillas! Det vankas riktigt fredagsmys med andra ord, hoppas ni får en härlig kväll ni med!
 
I morse hade jag en tidig föreläsning så det blev till att stiga upp i ottan. Frukosten fick därför bli rätt enkel, men lika god som alltid förstås!;)
 
Dagens frukost bestod av bananscones (recept HÄR!) med philadelphiaost, rökt skinka, tomat & basilika, en kiwi samt ett kokt ägg :)
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0